Jom Klik-klik Sini..

Rabu, 18 Mac 2009

Jom Serang Rumah Alang Peace!!

Anak sedaraku AISY IRFAN RIZQIN. Yang bestnya, dia panggil aku MAMA!

Tuan rumah t-shirt putih, ehem ehem, ibuku, ayahtok & Nini

My Pumpkin (bertocang 2) & Echa Si Kembar..yang sorang lagi Sara ntah ke mana ntah


Hari Sabtu yang lepas (14 Mac) dah bermulalah cuti sekolah.. Memula Mr. Saddam cadang nak balik kampung kat Teluk Intan. Tup tup tak jadi sebab cuti tak approve..banyak isu bulan ni..hmm cam tu lah kalau jadi orang tv..

So, untuk tak spoilkan mood cuti tu, aku tetiba teringat nak pergi rumah adik. Dia baru beli rumah..(baru tak barulah..dari hujung tahun lepas dah boleh duduk) Jadi untuk memeriahkan suasana kat rumah adikku itu.., aku ajaklah mak ayah aku dan suruh adikku itu ajak mak ayah mertua dia. Aku umpankan kek buatan ku sebagai reason diorang MESTI datang.. hehehe..
Lepas lunch Sabtu tu, bermulalah projek buat kek CHOCOLATE MOIST. Aku buat 3 biji. 1 simpan rumah (hmm dah dimakan dek My Pumpkin sebaik je masak..panas-panas lagi..tanpa sempat ku buat toppingnye..) 2biji lagi bawa rumah adik untuk santapan semua..
Mana kek coklat tu?? Sat lagi ya.. Tayang kat entry yang lain..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan