Jom Klik-klik Sini..

Khamis, 23 April 2009

Pengumuman

Malam ni aku akan balik rumah pil kat Teluk Intan. Kalau tak ada aral melintang (lalu kat Hutan Melintang jerrrr...) aku akan bersiaran dari sana. Kalau ada masalah dengan broadband connection (selalu kena kalau balik TI) aku akan kembali Ahad malam atau Isnin...



Sementara aku & family membalikkan diri ke kampung (dah lama tak balik since raya cina) korang suma jangan sedey2, jangan rindu2 aku tau..jaga diri bebaik... muaahhhh!! :x



(korang jgn geli baca ek... saja rasa tergedik2 sekarang ni. Baru nak mempacking ken baju..)

8 ulasan:

  1. Selamat pulang ke kg...
    org TI yer...
    tak ke Lumut ke, nengok jom heboh?
    :)

    BalasPadam
  2. yeayy best balik kg..slamt pulang ke kg kak dinie..tleuk intan yek..my hubby tepeng..1 negeri ler..ekekk;:D hati2 di jln raya :) bw balik ole2 tau..hahah:p

    BalasPadam
  3. memang syokkk ooo klau nk lik kg kan..
    selamat pergi n pulang yer kak

    BalasPadam
  4. hehe..sempat lg menjengah ;)

    jade - nak ikut? jom!

    TC - a ah la.. ada jom heboh.. tgkla kalau ada drebar nk gak pegi. seriously akak tak pernah pegi jom heboh tau. hb tak suka. sesak.paking jauh :(

    BalasPadam
  5. suziey - oo hb awk tepeng.. kalau raya2 bole la singgah menyinggah.. kalau masih ada time kitorg ke tepeng la. sil sekolah asrama kat tepeng tu

    zai - tq.. mmg syok balik kg. nak mengecek mil pokok bunga & pokok cili padi kg dia..pedas berasap tuuuu...

    BalasPadam
  6. slmt balik kg akak..:) kem slm kat org kg yek

    BalasPadam
  7. dah selamat berada di kg..

    ummi salsabila - Insyaallah... ramai tuh :)

    BalasPadam