Jom Klik-klik Sini..

Selasa, 21 April 2009

Hari Kasih Sayang :x


Hari ni mood aku baik. Mungkin juga aku terpengaruh dengan Alya yang giat membuat kad untuk 'Hari Saya Sayang Awak'. Hari untuk perayaan apa tu..?? Jangan tanya aku sebab aku pun blur dengan explanation dia ;P

Sehubungan dengan situasi kasih sayang yang melimpah ruah ni, aku nak berkongsi dengan geng2 blogger. Dijemput semua kengkawan yang tersenarai dan juga follower terchenta untuk mengambil sedikit cenderahati ini. Sila.... jangan malu. Kalau tak ambik aku merajuk tauu..

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

7 ulasan:

  1. alamk kak dinie majuk dh..ok ok sy amik ni...nnti sy cari paku utk gantung kt dinding ek..:D thanks kak..

    BalasPadam
  2. ala kak...jgn la majuk2...sy majuk la gak camni...heheehe...ok2 sy ambik...sok sy gantung...hari ni nak cari drill jap...

    BalasPadam
  3. salam diniedinar

    wahhh, kasih sayang mu sungguh melimpah ruah.. tu pasal Alya jadi gitu, hihihi..
    mekasih for the cenderahati.. i adore ur blog too!!

    BalasPadam
  4. aduihhhhhh.......

    bijak anaknya ek...
    emmmmmm....
    hari2, hari kasih sayang....

    :)

    BalasPadam
  5. hari2 hari kasih syg yer..alya mmg bijak
    ok2 jgn majuk..nak amik.ni.nnt tempek kat blog ok..:)

    BalasPadam
  6. akan amik... tapi x sempat nak gantung awal2 hehehe

    BalasPadam
  7. ok semua... jgn malu2. amik & hiaslah kat rumah masing2 ye... jgn segan tau!

    BalasPadam