Jom Klik-klik Sini..

Ahad, 3 Mei 2009

Ala...takutnya! Sib baik aku tak meroyan...!!!

1 Mei aritu, cam biasa tatkala free, aku bukak blog & blogwalking. Memula aku pi blog fara adura & tinggalkan komen. Ok. Suma berjalan lancar. Kemudian aku jengah plak blog Suziey. Sehari sebelum tu, suziey ada cerita ttg masalah 'blank' yg berlaku kat blog dia & aku pun ada tanya camana nak backup blog. Yessss..!! Mama Aqeel yg baik hati tu ada buat tutorial ttg backup blog. Aku pun salinnn....



Untuk mengaplikasikan apa yang telah diajar, aku pun balik ke blog aku. Tetibaaa jeeee...



lip lap...lip lap....





uwaaaaaa......!! blog aku blank!!!!!! pastu dia popup byk2 cam suziey cite tuh!!!!



huhhh!!!!! gelabah aku. Aku pun apalagi...terus shut down.



Hari ni, (3 Mei) baru aku berani bukak blog. Itu pun bukak dgn penuh saspen..



...sib baik blog ni masih wujud. Kalau tak...meroyan tahap repunzel aku!!!

5 ulasan:

  1. hee
    akibar meroyan la ni
    xmo cube
    syg blog

    BalasPadam
  2. joe - jgn cube yg bukan2..meroyan nti

    BalasPadam
  3. hahahah..klako la kak dinie nih..ha dh back up ke blom? jgn meroyan plak nnti...ekekek:D

    BalasPadam
  4. salam diniedinar,

    lately ni ramai yg terkena.. kenapa yer?!
    selalu nyer blog yg sarat & lambat loading yg jadi camtu.. blog dinie ni okay, jer...

    BalasPadam
  5. suziey - mintak izin turun ilmu kat cikgu dulu hehehe... nak buat la ni

    kakyong - salam. tu la kakyong. aritu dinie dh buang yg penyebab lambat tu. itupun jd gak

    BalasPadam